تبلیغات
موسسه حقوقی عدل فردوسی - چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکتھای تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری

ferdose.ir
تاریخ:شنبه سوم تیر 1396-ساعت 22 و 14 دقیقه و 49 ثانیه

چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکتھای تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری

چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکتھای تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری

چھارشنبه،٢۴ خرداد ١٣٩۶
مرجع تصویب: قوه قضائیه
شماره ویژه نامه: ٩۶٢
سال ھفتاد و سه شماره ٢١٠۴٧
بخشنامه شماره ٩٠٠٠/١٢٠٢٨/١٠٠ مورخ ١٣٩۶/٣/٢٣ ریاست محترم قوه قضائیه درخصوص «چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکتھای تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری»
٢٣/٣/١٣٩۶ ١٠٠/١٢٠۶٣/٩٠٠٠شماره
جناب آقای سینجلی جاسبی
رئیس محترم ھیأت مدیره و مدیرعامل روزنامه رسمی کشور
تصویر بخشنامه شماره ٩٠٠٠/١٢٠٢٨/١٠٠ مورخ ١٣٩۶/٣/٢٣ ریاست محترم قوه قضائیه درخصوص «چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکتھای تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری» جھت درج در روزنامه رسمی به پیوست ایفاد میگردد.
مدیرکل دبیرخانه قوه قضائیه ـ محسن محدث
٢٣/٣/١٣٩۶ ١٠٠/١٢٠٢٨/٩٠٠٠شماره
بخشنامه به مراجع قضایی سراسر کشور
نظر به ضرورت ھماھنگیھای لازم در چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکتھای تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری،بدینوسیله مقرر میگردد، دادستانھای سراسر کشور مکلفند در رسیدگی به پروندھھای این مؤسسات ھماھنگی لازم را با دادستان محترم کل کشور معمول دارند.
دادستان محترم کل کشور با ھماھنگی رؤسای محترم کل دادگستری استانھا، مسئولیت اجرای این بخشنامه را عھده دار بوده و می بایستی گزارش موردی از اقدامات بعمل آمده را به حوزه ریاست قوھ قضائیه ارسال نماید.
رئیس قوه قضائیه ـ صادق آملی لاریجانی
http://rooznamehrasmi.ir/Laws/PrintLaw.aspx?Code=13300



 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر